Abonnementen opzeggen op uw iPhone of iPad

abonnementen opzeggen

Abonnementen opzeggen op uw iPhone of iPad

Abonnementsservices kunnen gemakkelijk worden vergeten, vooral services die via uw telefoon of app worden gefactureerd. Als u abonnementen op uw iPhone of iPad wilt annuleren, tikt u op het profielpictogram met uw foto en naam boven aan het scherm (waar staat 'Apple ID, iCloud, media en aankopen') en kiest u vervolgens 'Abonnementen'. Vanaf hier kunt u uw huidige en toekomstige abonnementen bekijken met hun volgende factuurdatum of vervaldatum. Tik op het abonnement dat je wilt annuleren en volg de instructies op het scherm om je beslissing te bevestigen.

Als u voor het einde van de termijn wilt stoppen met betalen voor een dienst, kunt u ook de aanstaande opzegdatum wijzigen of instellen dat deze nooit wordt opgezegd (verandert de abonnementsstatus naar niet-verlengend). Als u besluit een abonnement tussentijds op te zeggen, kunt u mogelijk tegoeden aanvragen voor de ongebruikte periode.

Het bijhouden van de verschillende abonnementen waarvoor u betaalt, is niet altijd een gemakkelijke taak, en het is zelfs nog moeilijker om ze op te zeggen als u ze vergeet of merkt dat het bedrijf het moeilijk maakt om dit te doen BYMETIS.NL opzeggen. Er zijn apps die u kunnen helpen bij het beheren van uw abonnementen, zoals Rocket Money en Truebill, die verbinding maken met uw bankrekeningen om uw uitgaven in realtime te volgen en terugkerende kosten te identificeren voor services die u niet langer nodig hebt.

Voor bedrijven die moeite hebben om klanten te behouden, kunnen feedbackenquĂȘtes over het annuleren van abonnementen u inzicht geven in de oorzaken van het mislukken van uw producten of services. Het is bijvoorbeeld mogelijk dat uw product wordt geannuleerd omdat het te duur is of dat er ontbrekende functies zijn waarvan gebruikers willen dat u deze aanpakt. Door deze gegevens te analyseren en de nodige wijzigingen aan te brengen, kunt u het klantbehoud verbeteren.

Informatie over dit onderwerp: BYMETIS.NL